Veřejné zakázky

Dodávka nemocničního prádla II 
Evidenční číslo: 2018/Z7
Předmětem veřejné zakázky jsou průběžné dodávky nemocničního prádla, tj. dodávka ložního a pacientského prádla, dodávka polštářů a dek a dále osobních ochranných pracovních pomůcek (dále jen „OOPP“) vyrobených ze 100% bavlny,  pokud nebude uvedeno jinak, viz příloha č. 2 této zadávací dokumentace Technická specifikace, s možností termodesinfekčního praní (90°C), strojového sušení a následného mandlování.
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení 
Datum zveřejnění: 20. 8. 2018  
Termín podání: 10. 9. 2018 9:00 hod 
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Ing. Jana Kačerová, tel.: 565 355 147, Fax:565 324 645, email:jkacerova@nempe.cz
Seznam účastníků:  

  1. Richter Medical, s.r.o., Lešetínská 673/64, 719 00 Ostrava – Kunčice, IČO: 29456860 
  2. KURÝR JMP s.r.o., Šárovcova 880, 503 46 Třebechovice pod Orebem, IČO: 03701506 

 

 

 

 

Vybraný účastník: 

Richter Medical, s.r.o., Lešetínská 673/64, 719 00 Ostrava – Kunčice, IČO: 29456860 

 

Celková cena – dle smlouvy: 1 581 420 Kč bez DPH, 1 913 518,20 Kč s DPH 
Termín plnění – dle smlouvy:  od 10. 10. 2018 do 9. 10. 2019 
Skutečná celková cena:  
Skutečný termín doručení:  
Zadávací dokumentace
Hygienický program – papír  
Evidenční číslo: 2018/Z6
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou průběžné opakované dodávky toaletního papíru a papírových ručníků, a to na základě aktuální potřeby zadavatele a jeho jednotlivých objednávek po dobu 1 roku pro Nemocnici Pelhřimov, příspěvkové organizace. 
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení 
Datum zveřejnění: 9. 7. 2018  
Termín podání: 31. 7. 2018 9:00 hod 
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Ing. Jana Kačerová, tel.: 565 355 147, Fax:565 324 645, email:jkacerova@nempe.cz
Seznam účastníků: 

  1. Petr Pultar – NIKI, Komenského 1472, 547 01 Náchod, IČO: 45915458 
  2. HYGOSERVIS a.s., Lukášova 56, 293 01 Mladá Boleslav II, IČO: 24184993 
  3. Jiří Zavadil, Červená Řečice 325, 394 46 Červená Řečice, IČO: 68544898 
  4. Ing. Jan Mikolášek, Husova 1109, 393 01 Pelhřimov, IČO: 15823768 
  5. PROMEDICA PRAHA GROUP, a.s., Juárezova 1071/17, 160 00 Praha 6 – Bubeneč, IČO: 25099019 
  6. Velkoobchod ŠAS, s.r.o., Pod Školkou 60, 257 68 Dolní Kralovice, IČO: 26687119 

 

 

 

 

 

Vybraný účastník:

PROMEDICA PRAHA GROUP, a.s., Juárezova 1071/17, 160 00 Praha 6 – Bubeneč, IČO: 2509901 

 

 

Celková cena – dle smlouvy: 285 196,72 Kč bez DPH, 345 088,03 Kč s DPH 
Termín plnění – dle smlouvy:  od 13. 8. 2018 do 12. 8. 2019 
Skutečná celková cena:  
Skutečný termín doručení:  
Zadávací dokumentace
Dodávka nemocničního prádla 
Evidenční číslo: 2018/Z5
Předmětem veřejné zakázky jsou průběžné dodávky nemocničního prádla, tj. dodávka ložního a pacientského prádla, dodávka polštářů a dek a dále osobních ochranných pracovních pomůcek (dále jen „OOPP“) vyrobených ze 100% bavlny,  pokud nebude uvedeno jinak, viz příloha č. 2 této zadávací dokumentace Technická specifikace, s možností termodesinfekčního praní (90°C), strojového sušení a následného mandlování.
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení 
Datum zveřejnění: 6. 6. 2018  
Termín podání: 25. 6. 2018 9:00 hod 
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Ing. Jana Kačerová, tel.: 565 355 147, Fax:565 324 645, email:jkacerova@nempe.cz
Seznam účastníků: 

  1. BUMERANG s.r.o., Pod Jánským kopečkem 229/6, 586 01 Jihlava, IČO:  13692526 
  2. KURÝR JMP s.r.o., Šárovcova 880, 503 46 Třebechovice pod Orebem, IČO:  03701506 
  3. Richter Medical, s.r.o., Lešetísnká 673/64, 719 00 Ostrava – Kunčice, IČO:  29456860 

 

 

 

 

Vybraný účastník: 

veřejná zakázka zrušena 

 

 

 

Celková cena – dle smlouvy: 
Termín dodání – dle smlouvy:  
Skutečná celková cena:  
Skutečný termín doručení:  
Zadávací dokumentace
Dodávka sanitního vozidla  
Evidenční číslo: 2018/Z4
Předmětem veřejné zakázky je dodávka jednoho kusu sanitního vozidla typu A2  (převoz jednoho nebo více pacientů, kteří nejsou v přímém nebezpečí ohrožení života) včetně zástavby s maximálním důrazem na bezpečnost posádky i přepravovaných osob. Vozidlo bude vyhovovat podmínkám vyhl. MZ ČR č.296/2012 Sb. o požadavcích na vybavení poskytovatele zdravotnické dopravní služby, poskytovatele zdravotnické záchranné služby a poskytovatele přepravy pacientů neodkladné péče dopravními prostředky a o požadavcích na tyto dopravní prostředky, v platném znění, a tím i normě ČSN EN 1789 a zákonu č.56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, v platném znění. 
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení 
Datum zveřejnění: 18. 5. 2018  
Termín podání: 11. 6. 2018 9:00 hod 
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Ing. Jana Kačerová, tel.: 565 355 147, Fax:565 324 645, email:jkacerova@nempe.cz
Seznam účastníků:

  1. Jiří Souček s.r.o., Jiráskovo předměstí 899/III, 377 01 Jindřichův Hradec, IČO: 26078848 
  2. Fosan s.r.o., Řeznovice 86, 664 91 Ivančice, IČO: 64509214 

 

 

 

 

Vybraný účastník:

Jiří Souček s.r.o., Jiráskovo předměstí 899/III, 377 01 Jindřichův Hradec, IČO: 26078848 

 

 

Celková cena – dle smlouvy: 938 657 Kč bez DPH, 1 135 775 Kč včetně DPH 
Termín dodání – dle smlouvy:  4 měsíce od účinnosti kupní smlouvy, max. do 21. 12. 2018 
Skutečná celková cena:  
Skutečný termín doručení:  
Zadávací dokumentace
Ambulantní ultrazvukový přístroj  
Evidenční číslo: 2018/Z3
Předmětem veřejné zakázky je dodávka přístrojového vybavení, a to 1 ks ambulantního vysoce mobilního ultrazvukového přístroje vyšší střední třídy včetně 1 ks širokopásmové konvexní sondy, 1 ks širokopásmové intrakavitární sondy a 1 ks digitální termotiskárny pro Gynekologicko-porodnické oddělení Nemocnice Pelhřimov, příspěvkové organizace. 
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení 
Datum zveřejnění: 17. 5. 2018  
Termín podání: 4. 6. 2018 9:00 hod 
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Ing. Jana Kačerová, tel.: 565 355 147, Fax:565 324 645, email:jkacerova@nempe.cz

Seznam účastníků: 

 

 

 

 

 

Vybraný účastník:

 

 

 

Celková cena – dle smlouvy: 
Termín dodání – dle smlouvy:  
Skutečná celková cena:  
Skutečný termín doručení:  
Zadávací dokumentace
Uzavřený vakuový odběrový systém 
Evidenční číslo: 2018/Z1
Předmětem veřejné zakázky je průběžný nákup spotřebního materiálu, tj. zkumavek, jehel a souvisejícího sortimentu pro odběry žilní krve a odběrový materiál pro odběr kapilární krve v rámci uzavřeného vakuového odběrového systému pro jednotlivá oddělení nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace a Nemocnice Nové Město na Moravě, příspěvkové organizace během jednoho roku na základě objednávek kupujícího. 
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení 
Datum zveřejnění: 23. 3. 2018 
Termín podání: 16. 4. 2018 9:00 hod 
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Ing. Jana Kačerová, tel.: 565 355 147, Fax:565 324 645, email:jkacerova@nempe.cz
Seznam účastníků: 

  1. Schubert CZ spol. s r.o., Na Bělidle 995/8, 150 00 Praha 5, IČO: 41694783 
  2. MUF – Pro s.r.o., Pod Šmukýřkou 1080/12, 150 00 Praha 5 – Košíře, IČO: 25144936 

 

 

 

 

Vybraný účastník:

Schubert CZ spol. s r.o., Na Bělidle 995/8, 150 00 Praha 5, IČO: 41694783 

 

 

Celková cena – dle smlouvy: 1 319 465,965 Kč včetně DPH 
Termín plnění – dle smlouvy: do 16. 5. 2019  Nemocnice Pelhřimov, do 28. 5. 2019 pro Nemocnici Nové Město  na                                                  Moravě  
Skutečná celková cena:  
Skutečný termín plnění:  
Zadávací dokumentace
Jednorázové vyšetřovací rukavice 
Evidenční číslo: 2018/Z2
Předmětem veřejné zakázky je průběžný nákup jednorázových vyšetřovacích rukavic pro jednotlivá oddělení Nemocnice Pelhřimov, příspěvkové organizace během jednoho roku na základě objednávek kupujícího.
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení 
Datum zveřejnění: 25. 1. 2018 
Termín podání: 19. 2. 2018 9:00 hod 
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Ing. Jana Kačerová, tel.: 565 355 147, Fax:565 324 645, email:jkacerova@nempe.cz
Seznam účastníků: 

  1. Bella Bohemia s.r.o., Vlastibořská 2789/2, 193 00 Praha 9 – Horní Počernice, IČO: 26723476 
  2. Velkoobchod ŠAS, s.r.o., Pod Školkou 60, 257 68 Dolní Kralovice, IČO: 26687119 
  3. Mercator Medical s.r.o., Vídeňská 153/119b, 619 00 Brno, IČO: 04597753 
  4. Lohman & Rauscher s.r.o., Bučovická 256, 684 01 Slavkov u Brna, IČO: 18825869 
  5. S.A.B. Impex, s.r.o., Hlavní 48, 664 51 Bedřichovice, IČO: 64511588 
  6. Perfect Distribution a.s., U Spalovny 4582/17, 796 01 Prostějov, IČO: 47675934 
  7. VULKAN – Medical, a.s., U gumovky 439, 463 34 Hrádek nad Nisou, IČO: 27226158 
  8. DENTOFLEX CZ s.r.o., Žukovova 53/95, 400 03 Ústí nad Labem, IČO: 25044311 
  9. HARTMANN – RICO a.s., Masarykovo náměstí 77, 664 71 Veverská Bítýška, IČO: 44947429 
  10. BATIST Medical a.s., Nerudova 309, 549 41 Červený Kostelec, IČO: 28813936 
  11. MSM, spol. s r.o., Lhota u Příbramě 13, 261 01 Lhota u Příbramě, IČO: 47546999 
  12. Black-Storm s.r.o., Pod vrstevnicí 1529/18, 140 00 Praha 4, IČO: 27937191 

Vybraný účastník:

BATIST Medical a.s., Nerudova 309, 549 41 Červený Kostelec, IČO: 28813936 

 

 

 

Celková cena – dle smlouvy:  561 299,39 Kč včetně DPH 
Termín plnění – dle smlouvy: do 15. 4. 2019  
Skutečná celková cena:  
Skutečný termín plnění:  
Zadávací dokumentace
Digitální morfologie – digitální morfologická jednotka 
Evidenční číslo: 2017/Z9
Předmětem veřejné zakázky je dodávka přístrojového vybavení a zdravotnické techniky, a to 1 ks Digitální morfologie – digitální morfologická jednotka pro Oddělení hematologie a trasfúziologie, Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace. 
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení 
Datum zveřejnění: 2. 11. 2017 
Termín podání: 16. 11. 2017 9:00 hod 
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba:  Ing. Jana Kačerová, tel.: 565 355 147, Fax:565 324 645, email:jkacerova@nempe.cz
Seznam účastníků: 

  1. SYSMEX CZ s.r.o., Elgartova 683/4, 614 00 Brno 

 

 

 

 

Vybraný účastník:

SYSMEX CZ s.r.o., Elgartova 683/4, 614 00 Brno 

 

 

Celková cena – dle smlouvy: 587 150 Kč včetně DPH 
Termín dodání – dle smlouvy: do 26. 1. 2018 
Skutečná celková cena: 587 150 Kč včetně DPH 
Skutečný termín doručení: 18. 12. 2017 
Zadávací dokumentace
Kancelářské potřeby 
Evidenční číslo: ZC15/2017
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou průběžné opakované dodávky kancelářských potřeb, a to na základě aktuální potřeby zadavatele a jeho jednotlivých objednávek po dobu 2 let pro Nemocnici Třebíč, příspěvkovou organizaci a Nemocnici Pelhřimov, příspěvkovou organizaci. 
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení 
Datum zveřejnění: 27. 9. 2017 
Termín podání: 18. 10. 2017 10:00 hod 
Místo podání nabídek: Recepce Nemocnice Třebíč, příspěvková organizace, Purkyňovo nám. 133/2, 674 01 Třebíč nebo Ekonomický úsek, budova N, dveře č. 217, k rukám pí. Bc. Monice Trnkové nebo elektronicky podaná nabídka na profil zadavatele 
Kontaktní osoba: Bc. Monika Trnková , referent obchodního oddělení, tel.: 568 809 647, mobil: 739 455 418
Seznam účastníků: 

  1. BÜROPROFI s.r.o., Hlinská 456/2, 370 01 České Budějovice, IČO: 62502034 
  2. VELKOOBCHOD HEVA, spol. s r.o., Žižkova 2609/102, 586 01 Jihlava, IČO: 45479810  

 

 

 

 

Vybraný účastník:

BÜROPROFI s.r.o., Hlinská 456/2, 370 01 České Budějovice, IČO: 62502034 

 

 

Celková cena – dle smlouvy:  1 581 535,34 Kč včetně DPH 
Termín plnění – dle smlouvy:  do 24. 10. 2019 pro Nemocnici Pelhřimov, do 9. 11. 2019 pro Nemocnici Třebíč 
Skutečná celková cena:  
Skutečný termín plnění:  
Zadávací dokumentace
Malířské a natěračské práce 
Evidenční číslo: 2017/Z8
Předmět: Předmětem veřejné zakázky jsou malířské a natěračské práce v budovách a areálu Nemocnice Pelhřimov plánované na období jednoho roku. S předmětem zakázky souvisí i zakoupení  použitého materiálu nutného ke splnění předmětu veřejné zakázky. Zadavatel požaduje provedení ostatních prací, které nutně souvisejí s úpravou povrchu před zahájením malování, např. odstranění staré malby, úprava omítek, izolace proteklých skvrn. Součástí plnění může být i provádění dílčích manipulačních prací při přípravě prostorů k malování a lakování. 
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení 
Datum zveřejnění: 14. 9. 2017
Termín podání: 27. 9. 2017 9:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Ing. Jana Kačerová, tel.: 565 355 147, Fax:565 324 645, email:jkacerova@nempe.cz
Seznam účastníků: 

  1. TRITON MALBA, spol. s r.o., Bělohradská 119, 580 01 Havlíčkův Brod 
  2. Grafin – Čonka Miroslav, Mizerova 608, 513 01 Semily 

 

 

 

 

Vybraný účastník: 

TRITON MALBA, spol. s r.o., Bělohradská 119, 580 01 Havlíčkův Brod 

 

 

Celková cena – dle smlouvy: 
Termín plnění – dle smlouvy: do 8. 10. 2018 
Skutečná celková cena:
Skutečný termín dokončení:
Zadávací dokumentace
Malířské a natěračské práce 
Evidenční číslo: 2017/Z7
Předmět: Předmětem veřejné zakázky jsou malířské a natěračské práce v budovách a areálu Nemocnice Pelhřimov plánované na období jednoho roku. S předmětem zakázky souvisí i zakoupení  použitého materiálu nutného ke splnění předmětu veřejné zakázky. Zadavatel požaduje provedení ostatních prací, které nutně souvisejí s úpravou povrchu před zahájením malování, např. odstranění staré malby, úprava omítek, izolace proteklých skvrn. Součástí plnění může být i provádění dílčích manipulačních prací při přípravě prostorů k malování a lakování. 
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení 
Datum zveřejnění: 13. 7. 2017
Termín podání: 26.7. 2017 9:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Ing. Jana Kačerová, tel.: 565 355 147, Fax:565 324 645, email:jkacerova@nempe.cz

Seznam účastníků:

 

 

 

 

Vybraný účastník:

 

 

Celková cena – dle smlouvy: zakázka byla zrušena z důvodu nepodání žádné nabídky 
Termín dokončení – dle smlouvy:
Skutečná celková cena:
Skutečný termín dokončení:
Zadávací dokumentace
Hygienický program – papír
Evidenční číslo: 2017/Z6
Předmět: Předmětem plnění veřejné zakázky jsou průběžné opakované dodávky toaletního papíru a papírových ručníků, a to na základě aktuální potřeby zadavatele a jeho jednotlivých objednávek po dobu 1 roku.
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení + aukce
Datum zveřejnění: 20. 6. 2017
Termín podání: 3.7. 2017 12:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Ing. Jana Kačerová, tel.: 565 355 147, Fax:565 324 645, email:jkacerova@nempe.cz

Seznam účastníků:

Perfect Distribution a.s., U Spalovny 4582/17, 796 01 Prostějov 

Jiří Zavadil, Červená Řečice 325, 394 46 Červená Řečice 

Ing. Jan Mikolášek, Husova 1109, 393 01 Pelhřimov 

 

 

 

Vybraný účastník:

Jiří Zavadil, Červená Řečice 325, 394 46 Červená Řečice 

 

Celková cena – dle smlouvy: 361 547,37 Kč včetně DPH 
Termín plnění – dle smlouvy: do 6.8.2018
Skutečná celková cena:
Skutečný termín plnění:
Zadávací dokumentace
Dodávka ložního prádla, pacientského prádla, pacientských polštářů a dek a OOPP
Evidenční číslo: 2017/Z5
Předmět: Dodávka ložního prádla, pacientského prádla, pacientských polštářů a dek a OOPP
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 21. 4. 2017
Termín podání: 15.5. 2017 12:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Ing. Jana Kačerová, tel.: 565 355 147, Fax:565 324 645, email:jkacerova@nempe.cz

Seznam uchazečů:

RichterMedical, s.r.o., Lešetínská 673/64, 719 00 Ostrava – Kunčice

KORAKOplus, s.r.o., Bielická 369, 958 04 Partizánske, SR

KURÝR JMP s.r.o., Šárovcova 880, 503 46 Třebechovice pod Orebem

 

 

 

Vybraný uchazeč:

RichterMedical, s.r.o., Lešetínská 673/64, 719 00 Ostrava – Kunčice

 

Celková cena – dle smlouvy: 1 423 444 Kč včetně DPH 
Termín dokončení – dle smlouvy: 7. 6. 2018
Skutečná celková cena:
Skutečný termín dokončení:
Zadávací dokumentace
Dodávka sanitního vozidla
Evidenční číslo: 2017/Z4
Předmět: Dodávka sanitního vozidla
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 21. 4. 2017
Termín podání: 15.5. 2017 11:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Ing. Jana Kačerová, tel.: 565 355 147, Fax:565 324 645, email:jkacerova@nempe.cz

Seznam uchazečů:

Jiří Souček s.r.o., Jiráskovo předměstí 899/III, 377 01 Jindřichův Hradec

Fosan s.r.o., Řeznovice 86, 664 91 Ivančice

 

 

Vybraný uchazeč:

Jiří Souček s.r.o., Jiráskovo předměstí 899/III, 377 01 Jindřichův Hradec

 

Celková cena – dle smlouvy: 1 132 846 Kč včetně DPH
Termín dodání – dle smlouvy: do 18. 12. 2017
Skutečná celková cena: 1 132 846 Kč včetně DPH 
Skutečný termín dodání: 19. 10. 2018
Zadávací dokumentace
Malířské a natěračské práce
Evidenční číslo: 2017/Z3
Předmět: Malířské a natěračské práce
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 6. 4. 2017
Termín podání: 21 .4. 2017 09:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam, tel.: 731 619 138, 565 355 138, Fax:565 324 645, email:padam@nempe.cz

Seznam uchazečů:

Luděk Čapek, Svépravice 59, 39301 Svépravice

ECOSAFE Construction, s.r.o., Srázná 5113/1, 58601 Jihlava

 

Vybraný uchazeč:

Luděk Čapek, Svépravice 59, 39301 Svépravice

 

Celková cena – dle smlouvy:
Termín dokončení – dle smlouvy: 15.5.2018
Skutečná celková cena: 42 153 Kč bez DPH 
Skutečný termín dokončení:16. 6. 2017
Zadávací dokumentace
Dodávka serveru
Evidenční číslo: 2017/Z2
Předmět: Dodávka serveru
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 1. 3. 2017
Termín podání: 13 .3. 2017 12:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam, tel.: 731 619 138, 565 355 138, Fax:565 324 645, email:padam@nempe.cz

Seznam uchazečů:

 

AutoCont CZ a. s., Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava

Vybraný uchazeč:

 

AutoCont CZ a. s., Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava

Celková cena – dle smlouvy: 256167
Termín dokončení – dle smlouvy: 31.3.2017
Skutečná celková cena: 256167
Skutečný termín dokončení: 31.3.2017
Zadávací dokumentace
Dodatečné informace č.1
Oprava zadávací dokumentace

 

Dodávka SW pro IDM
Evidenční číslo: 2017/Z1
Předmět: Dodávka SW pro IDM
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 1. 3. 2017
Termín podání: 13 .3. 2017 11:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam, tel.: 731 619 138, 565 355 138, Fax:565 324 645, email:padam@nempe.cz

Seznam uchazečů:

 TESCO SW, a.s., tř. kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc – Hodolany

Marbes Counsulting, s.r.o., Brojova 2113/16, 326 00 Plzeň

AutoCont CZ a. s., Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava

Vybraný uchazeč:

 

AutoCont CZ a. s., Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava

Celková cena – dle smlouvy: 295119
Termín dokončení – dle smlouvy: 31.3.2017
Skutečná celková cena: 31.3.2017
Skutečný termín dokončení: 295119
Zadávací dokumentace

 

Dodávka CT – počítačový tomograf
Evidenční číslo: 20160107
Předmět: Dodávka CT – počítačový tomograf
Druh zakázky: nadlimitní veřejná zakázka
Způsob zadání: otevřené řízení zveřejněné podle zákona č.137/2006 Sb. o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů na nadlimitní veřejnou zakázku na dodávky.
Datum zveřejnění: 1. 7. 2016
Termín podání: 29 .8. 2016 09:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam, tel.: 731 619 138, 565 355 138, Fax:565 324 645, email:padam@nempe.cz

Seznam uchazečů:

 EDOMED, a.s. U vinohradské nemocnice 3, 130 00 Praha 3

Siemens Healthcare, s.r.o., Siemensova 2715/1, 155 00 Praha 5

Vybraný uchazeč:

 EDOMED, a.s. U vinohradské nemocnice 3, 130 00 Praha 3

Celková cena – dle smlouvy:
Termín dokončení – dle smlouvy:
Skutečná celková cena:
Skutečný termín dokončení:
Zadávací dokumentace
Dodatečné informace č.1

Dodatečné informace č. 2

Dodatečné informace č. 3

Dodatečné informace č. 4

 

Dodávka konvektomatu
Evidenční číslo:20162906
Předmět: Dodávka konvektomatu
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsah
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 29.6.2016
Termín podání: 15.7.2016 09:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam, tel.: 731 619 138, 565 355 138, Fax:565 324 645, email:padam@nempe.cz

Seznam uchazečů:

MARCCRAB GASTRO CB, s.r.o., Sokolovská 1605/66, 2000 Praha 2

HOFMANN Bohemia – partner gastronomie, s.r.o. Chebská 2096, 356 7 Sokolov

HOSPIMED, spol. s.r.o., Malešická 2251/51, 130 00 Praha 3

ABI-EPG, s.r.o., Svatopluka Čecha 379/6, 674 01 Třebíč

KOVOSLUŽBA OTS, a. s., Tovačovského 2/92, 130 00 Praha 3

MULTI CZ, s.r.o., Panenská 715, 530 02 Pardubice

POTRAVINOMONT, s.r.o., Sušilova 1264/45, 750 02 Přerov

Vybraný uchazeč:

MULTI CZ, s.r.o., Panenská 715, 530 02 Pardubice

Celková cena – dle smlouvy: 231.714,-
Termín dokončení – dle smlouvy: 31. 8. 2016
Skutečná celková cena: 231.714,-
Skutečný termín dokončení: 31. 8. 2016
Zadávací dokumentace
 
 

 

Dodávka konvektomatu – ZRUŠENO
Evidenční číslo:20160806
Předmět: Dodávka konvektomatu
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsah
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 8.6.2016
Termín podání: 22.6.2016 09:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam, tel.: 731 619 138, 565 355 138, Fax:565 324 645, email:padam@nempe.cz
Seznam uchazečů:

Vybraný uchazeč:

 

Celková cena – dle smlouvy:
Termín dokončení – dle smlouvy:
Skutečná celková cena:
Skutečný termín dokončení:
Zadávací dokumentace
 
 

 

Dodávka monitorovacího SW a HW
Evidenční číslo:20162705
Předmět: Dodávka monitorovacího SW a HW
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsah
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 27.5.2016
Termín podání: 8.6.2016 13:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam, tel.: 731 619 138, 565 355 138, Fax:565 324 645, email:padam@nempe.cz

Seznam uchazečů:

AutoCont CZ, a.s., Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava

Vybraný uchazeč:

AutoCont CZ, a.s., Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava

Celková cena – dle smlouvy: 457.539
Termín dokončení – dle smlouvy: 25.7.2016
Skutečná celková cena: 457.539
Skutečný termín dokončení: 23.6.2016
Zadávací dokumentace
 
 

 

Dodávka telemetrie
Evidenční číslo:20162505
Předmět: Dodávka telemetrie
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsah
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 25.5.2016
Termín podání: 8.6.2016 12:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam, tel.: 731 619 138, 565 355 138, Fax:565 324 645, email:padam@nempe.cz

Seznam uchazečů:

CHEIRÓN a.s., Republikánská 45, 312 00 Plzeň

PRENCERE distribuční, s.r.o., Pod Myslivnou 360/17, 739 24 Ostrava Nová Bělá

Vybraný uchazeč:

CHEIRÓN a.s., Republikánská 45, 312 00 Plzeň

 

Celková cena – dle smlouvy: 571970,63
Termín dokončení – dle smlouvy: 4.10.2016
Skutečná celková cena: 571970,63
Skutečný termín dokončení: 30.9.2016
Zadávací dokumentace
 
 

 

Dodávka parního sterilizátoru
Evidenční číslo:20161905
Předmět: Dodávka parního sterilizátoru
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsah
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 19.5.2016
Termín podání: 6.6.2016 10:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam, tel.: 731 619 138, 565 355 138, Fax:565 324 645, email:padam@nempe.cz

Seznam uchazečů:

BioTech a.s., Tymiánova 619/10, 101 00 Praha 10

Vybraný uchazeč:

 

BioTech a.s., Tymiánova 619/10, 101 00 Praha 10

Celková cena – dle smlouvy: 598.224,-
Termín dokončení – dle smlouvy: 31.8.2016
Skutečná celková cena: 598.224,-
Skutečný termín dokončení: 1.8.2016
Zadávací dokumentace
 
 

 

Dodávka sanitního vozidla
Evidenční číslo:20161605
Předmět: Dodávka sanitního vozidla
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsah
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 16.5.2016
Termín podání: 30.5.2016 10:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam, tel.: 731 619 138, 565 355 138, Fax:565 324 645, email:padam@nempe.cz

Seznam uchazečů:

JIŘÍ SOUČEK s.r.o., Jiráskovo předměstí 899/III, 377 01 Jindřichův Hradec

SICAR, spol. s r. o., Ke Kolodějům 163, 250 84 Sibřina

MEDICOLINE SE, Trojická 1910/7, 128 00 Praha 2

Vybraný uchazeč:

JIŘÍ SOUČEK s.r.o., Jiráskovo předměstí 899/III, 377 01 Jindřichův Hradec

 

Celková cena – dle smlouvy:
Termín dokončení – dle smlouvy:
Skutečná celková cena:
Skutečný termín dokončení:
Zadávací dokumentace
 
 

 

Dodávka ložního prádla, pacientského prádla a OOPP
Evidenční číslo:20160308-1
Předmět: Dodávka ložního prádla, pacientského prádla a OOPP
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsah
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 8.3.2016
Termín podání: 21.3.2016 10:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam, tel.: 731 619 138, 565 355 138, Fax:565 324 645, email:padam@nempe.cz

Seznam uchazečů:

Richter Medical, s.r.o., Štěpaňákova, 723/6, 71900 Ostrava-Kunčice

DRUPO, výrobní družstvo, Březinova 323, 394 03 Horní Cerekev

Josef Duben, U Pivovaru 13, 586 01 Jihlava

Bumerang, s.r.o., Pod Jánským kopečkem 6, 588 32 Brtnice

Kurýr JMP, s.r.o., Šárovcova 880, 503 46 Třebechovice pod Orebem

Vybraný uchazeč:

Richter Medical, s.r.o., Štěpaňákova, 723/6, 71900 Ostrava-Kunčice

Bumerang, s.r.o., Pod Jánským kopečkem 6, 588 32 Brtnice

Kurýr JMP, s.r.o., Šárovcova 880, 503 46 Třebechovice pod Orebem

Celková cena – dle smlouvy:
Termín dokončení – dle smlouvy:
Skutečná celková cena:
Skutečný termín dokončení:
Zadávací dokumentace
 
 

 

Dodávka dvou resektoskopů a vysokofrekvenčního generátoru
Evidenční číslo:20160330
Předmět: Dodávka dvou resektoskopů a vysokofrekvenčního generátoru
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsah
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 30.3.2016
Termín podání: 11.4.2016 13:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam, tel.: 731 619 138, 565 355 138, Fax:565 324 645, email:padam@nempe.cz

Seznam uchazečů:

OLYMPUS CZECH GROUP, s.r.o. člen koncernu, Evropská 176/16, 160 41 Praha 6

HOSPIMED, spol. s. r.o., Malešická 2251/51, 1300 Praha 3

Vybraný uchazeč: OLYMPUS CZECH GROUP, s.r.o. člen koncernu, Evropská 176/16, 160 41 Praha 6
Celková cena – dle smlouvy: 497 939,-
Termín dokončení – dle smlouvy: 9.5.2016
Skutečná celková cena: 497 939,-
Skutečný termín dokončení:4.5.2016
Zadávací dokumentace
 
 

 

Dodávka ložního prádla, pacientského prádla a OOPP
Evidenční číslo:20160308-1
Předmět: Dodávka ložního prádla, pacientského prádla a OOPP
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsah
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 8.3.2016
Termín podání: 21.3.2016 10:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam, tel.: 731 619 138, 565 355 138, Fax:565 324 645, email:padam@nempe.cz

Seznam uchazečů:

Richter Medical, s.r.o., Štěpaňákova, 723/6, 71900 Ostrava-Kunčice

DRUPO, výrobní družstvo, Březinova 323, 394 03 Horní Cerekev

Josef Duben, U Pivovaru 13, 586 01 Jihlava

Bumerang, s.r.o., Pod Jánským kopečkem 6, 588 32 Brtnice

Kurýr JMP, s.r.o., Šárovcova 880, 503 46 Třebechovice pod Orebem

Vybraný uchazeč:

Richter Medical, s.r.o., Štěpaňákova, 723/6, 71900 Ostrava-Kunčice

Bumerang, s.r.o., Pod Jánským kopečkem 6, 588 32 Brtnice

Kurýr JMP, s.r.o., Šárovcova 880, 503 46 Třebechovice pod Orebem

Celková cena – dle smlouvy:
Termín dokončení – dle smlouvy:
Skutečná celková cena:
Skutečný termín dokončení:
Zadávací dokumentace
 
 

 

Malířské a natěračské práce pro Nemocnici Pelhřimov – 2016
Evidenční číslo:20160308-1
Předmět: Malířské a natěračské práce pro Nemocnici Pelhřimov
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsah
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 8.3.2016
Termín podání: 21.3.2016 9:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam, tel.: 731 619 138, 565 355 138, Fax:565 324 645, email:padam@nempe.cz

Seznam uchazečů:

Marek Černý, Mánesova 370, 541 01 Trutnov

Bermund, s.r.o., Baarova 1378/11, 500 01 Hradec Králové

Luděk Čapek, Svépravice 59, 393 01 Pelhřimov

Malířské a natěračské práce Petr Kaňák, Na Libuši 658, 391 65 Bechyně

 

Vybraný uchazeč: Luděk Čapek, Svépravice 59, 393 01 Pelhřimov
Celková cena – dle smlouvy:
Termín dokončení – dle smlouvy:
Skutečná celková cena:
Skutečný termín dokončení:
Zadávací dokumentace
 
 
Dodávka krevních lisů 
Evidenční číslo:20161201
Předmět: Dodávka krevních lisů
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsah
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 12.1.2016
Termín podání: 25.1.2016 10:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam, tel.: 731 619 138, 565 355 138, Fax:565 324 645, email:padam@nempe.cz

Seznam uchazečů:

MEDISTA, spol. s r.o., Dělnická 213/12, 170 00  Praha 7

Fresenius Kabi s.r.o., Želetavská 1525/1, 140 00 Praha 4

Vybraný uchazeč:  Fresenius Kabi s.r.o., Želetavská 1525/1, 140 00 Praha 4
Celková cena – dle smlouvy: 868 780,00
Termín dokončení – dle smlouvy: 29.2.2016
Skutečná celková cena: 868 780,00
Skutečný termín dokončení: 24.2.2016
Zadávací dokumentace
 
 
Dodávka myčky nádobí
Evidenční číslo:20151110
Předmět: Dodávka myčky nádobí
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsah
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 10.1012015
Termín podání: 23.11. 2015 9:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam, tel.: 731 619 138, 565 355 138, Fax:565 324 645, email:padam@nempe.cz

Seznam uchazečů:

ARTRANS s.r.o., Hradecká 3, 131 00 Praha 3

KOVOSLUŽBA OTS, a.s., Tovačovského 92/2, 130 00 Praha

ABI-EPG, s.r.o., Svatopluka Čecha 379/6, 674 01 Třebíč

TeS, spol. s r.o. Chotěboř, Zednická 558, 583 01 Chotěboř

Vybraný uchazeč: ARTRANS s.r.o., Hradecká 3, 131 00 Praha 3
Celková cena – dle smlouvy: 548 372
Termín dokončení – dle smlouvy: 29. 1. 2016
Skutečná celková cena: 548 372
Skutečný termín dokončení: 25.1.2016
Zadávací dokumentace
 
 
Dodávka výpočetní techniky
Evidenční číslo:201505104
Předmět: Dodávka výpočetní techniky
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsah
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 5.10.2015
Termín podání: 19.10.2015 10:30
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam, tel.: 731 619 138, 565 355 138, Fax:565 324 645, email:padam@nempe.cz

Seznam uchazečů:

GIGA CZ, s.r.o., Nám. Fr. Křižíka 2840, 390 01 Tábor

ALTCOM, s.r.o., Kubelíkova 1224/42, 130 00 Praha 3

C SYSTÉM CZ, a.s., Otakara Ševčíka 840/10, 636 00 Brno

Quick Quality IT, s.r.o., Jaurisová 515/4, Michle 140 00 Praha 4

Qnet CZ, s.r.o. Šiptálka 461/21a, 602 00 Brno

M COMPUTERS, s.r.o., B. Smetany 206, 380 01 Dačice

Ing. Josef Pelant, Semékovice 2, 440 01 Postoloprty

AutoCont CZ, a.s. Hornopolní 3322/34 702 00 Ostrava

SVC SERVIS, s.r.o., Růžová 80, 391 01 Pelhřimov

Z+M Partner, spol. s r.o., Valchařská 17, 702 00 Ostrava – Moravská Ostrava

AZENET, s.r.o., Plánská 403/5, 301 00 Plzeň Severní předměstí

CCS international, s.r.o., U Malše 20, 370 01 České Budějovice

StaMPi, spol. s r.o., Na škvárově 773 393 01 Pelhřimov

ELZY Počátky, spol. s r.o., Žižkova 68, 394 64 Počátky

Konica Minolta Business Solutions Czech, spol. s r.o., Žarošická 13, 628 00 Brno

Vybraný uchazeč: GIGA CZ, s.r.o., Nám. Fr. Křižíka 2840, 390 01 Tábor
Celková cena – dle smlouvy: 299 143
Termín dokončení – dle smlouvy: 9.12.2015
Skutečná celková cena: 299 143
Skutečný termín dokončení: 30.11.2015
Zadávací dokumentace
Dodávka krevních lisů  – ZRUŠENO
Evidenční číslo:201505103
Předmět: Dodávka krevních lisů
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsah
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 5.10.2015
Termín podání: 26.10.2015 10:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam, tel.: 731 619 138, 565 355 138, Fax:565 324 645, email:padam@nempe.cz

Seznam uchazečů:

MEDISTA, spol. s r.o., Dělnická 213/12, 170 00  Praha 7

Fresenius Kabi s.r.o., Želetavská 1525/1, 140 00 Praha 4

Vybraný uchazeč:
Celková cena – dle smlouvy:
Termín dokončení – dle smlouvy:
Skutečná celková cena:
Skutečný termín dokončení:
Zadávací dokumentace
Dodatečné informace
Změna ZD
Dodávka velkoobjemové centrifugy
Evidenční číslo: 201505102
Předmět: Dodávka velkoobjemové centrifugy
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 5.10.2015
Termín podání: 19.10.2015 9:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam
Tel.:731 619 138, 565 355 138
Fax:565 324 645
e-mail:padam@nempe.cz
Seznam uchazečů: TRIGON PLUS, spol. s r.o., Čestlice 93, 251 01 Říčany u Prahy
Vybraný uchazeč:  TRIGON PLUS, spol. s r.o., Čestlice 93, 251 01 Říčany u Prahy
Celková cena – dle smlouvy:  1 143 716,20
Termín dokončení – dle smlouvy:  15.12.2015
Skutečná celková cena:   1 143 716,20
Skutečný termín dokončení:  19.11.2015
Zadávací dokumentace
Dodávka šokového zmrazovače
Evidenční číslo: 201505101
Předmět: Dodávka šokového zmrazovače
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 5.10.2015
Termín podání: 19.10.2015 9:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam
Tel.:731 619 138, 565 355 138
Fax:565 324 645
Email:padam@nempe.cz
Seznam uchazečů:  MEDISTA, spol. s r.o., Dělnická 213/12, 170 00  Praha 7
Vybraný uchazeč:  MEDISTA, spol. s r.o., Dělnická 213/12, 170 00  Praha 7
Celková cena – dle smlouvy:  759 880
Termín dokončení – dle smlouvy:  15.12.2015
Skutečná celková cena:  759 880
Skutečný termín dokončení:  13.11.2015
Zadávací dokumentace
Dodávka nemocničních lůžek
Evidenční číslo: 20151808
Předmět: Dodávka nemocničních lůžek
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 18.08.2015 00:00
Termín podání: 28.08.2015 10:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam
Tel.:731 619 138, 565 355 138
Fax:565 324 645
Email:padam@nempe.cz
Seznam uchazečů: LINET spol. s r.o., Želevčice 5, 274 01 Slaný, IČ: 00507814
Vybraný uchazeč:  LINET spol. s r.o., Želevčice 5, 274 01 Slaný, IČ: 00507814
Celková cena – dle smlouvy:  288 190
Termín dokončení – dle smlouvy:  5.10.2015
Skutečná celková cena:  288 190
Skutečný termín dokončení:  5.10.2015
Zadávací dokumentace
Doplnění techniky gastroenterologického pracoviště
Evidenční číslo: 20150408
Předmět: Doplnění techniky gastroenterologického pracoviště
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 04.08.2015 00:00
Termín podání: 31.08.2015 10:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam
Tel.:731 619 138, 565 355 138
Fax:565 324 645
Email:padam@nempe.cz
Seznam uchazečů:  OLYMPUS Czech Group, s.r.o., Evropská 176, 160 41 Praha 6, IČ: 27068641
Vybraný uchazeč:  OLYMPUS Czech Group, s.r.o., Evropská 176, 160 41 Praha 6, IČ: 27068641
Celková cena – dle smlouvy: 1 185 800
Termín dokončení – dle smlouvy:  14.12.2015
Skutečná celková cena:  1 185 800
Skutečný termín dokončení:  25.11.2015
Zadávací dokumentace
Dodávka separátoru krevních částic
Evidenční číslo: 20150207
Předmět: Dodávka separátoru krevních částic
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 02.07.2015 00:00
Termín podání: 03.08.2015 9:30
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam
Tel.:731 619 138, 565 355 138
Fax:565 324 645
Email:padam@nempe.cz
Seznam uchazečů: Terumo BCT Europe N.V, Sídlo: Ikaroslaan 41, 1930 Zaventem, Belgium,
Korespondenční adresa: Ing. Vladimír Kolomý, Jungmannova 819, 250 82 Úvaly
IČ: 413166055
Vybraný uchazeč: Terumo BCT Europe N.V, Sídlo: Ikaroslaan 41, 1930 Zaventem, Belgium,
Korespondenční adresa: Ing. Vladimír Kolomý, Jungmannova 819, 250 82 Úvaly
IČ: 413166055
Celková cena – dle smlouvy:  1 512 500
Termín dokončení – dle smlouvy:  30.9.2015
Skutečná celková cena:  1 512 500
Skutečný termín dokončení:  22.9.2015
Zadávací dokumentace
Dodávka sanitního vozidla
Evidenční číslo: 20152906
Předmět: Dodávka sanitního vozidla
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 29.06.2015 00:00
Termín podání: 13.07.2015 10:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam
Tel.:731 619 138, 565 355 138
Fax:565 324 645
Email:padam@nempe.cz
Seznam uchazečů:

Fosan s.r.o., Řeznovice 86, 664 91 Ivančice, IČ: 64509214

Jiří Souček, s.r.o., Sídlo: Jiráskovo předměstí 889/III, 377 01 Jindřichův Hradec, IČ: 26078848

Vybraný uchazeč:  Jiří Souček, s.r.o., Sídlo: Jiráskovo předměstí 889/III, 377 01 Jindřichův Hradec, IČ: 26078848
Celková cena – dle smlouvy:  1 057 056
Termín dokončení – dle smlouvy:  1.12.2015
Skutečná celková cena:  1 057 056
Skutečný termín dokončení:  1.12.2015
Zadávací dokumentace 
Dodávka osobního vozidla
Evidenční číslo: 20152506
Předmět: Dodávka osobního vozidla
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 25.06.2015 00:00
Termín podání: 10.07.2015 10:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam
Tel.:731 619 138, 565 355 138
Fax:565 324 645
Email:padam@nempe.cz
Seznam uchazečů:

AR SERVIS, s.r.o., Jarošovská 869, 377 01 Jindřichův Hradec, IČ: 42408393

Jiří Souček, s.r.o., Jiráskovo předměstí 889/III, 377 01 Jindřichův Hradec, IČ: 26078848

AUTO NEZA, s.r.o., Sídlo: Myslotínská 2044, 393 01 Pelhřimov, IČ: 25175190

Vybraný uchazeč:  Jiří Souček, s.r.o., Jiráskovo předměstí 889/III, 377 01 Jindřichův Hradec, IČ: 26078848
Celková cena – dle smlouvy:  206.900
Termín dokončení – dle smlouvy:  22.9.2015
Skutečná celková cena:  206.900,-
Skutečný termín dokončení:  21.9.2015
Zadávací dokumentace 
Odvoz a ekologická likvidace odpadů 2015/2016
Evidenční číslo: 20151106
Předmět: Odvoz a ekologická likvidace odpadů 2015/2016
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 11.06.2015 00:00
Termín podání: 22.06.2015 10:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam
Tel.:731 619 138, 565 355 138
Fax:565 324 645
Email:padam@nempe.cz
Seznam uchazečů: A.S.A., s.r.o., Ďáblická 791/89, 182 00 Praha 8, IČ: 45809712
SITA CZ, a.s., Španělská 10/1073, 120 00 Praha, IČ: 25638955
RUMPOLD, s.r.o., Klimentská 52, 110 00 Praha 1, IČ: 61459364
AVE CZ odpadové hospodářství, s.r.o., provozovna Třebíč, Pražská 1321/38a, 102 00 Praha 10, IČ: 49356089
Vybraný uchazeč:  A.S.A., s.r.o., Ďáblická 791/89, 182 00 Praha 8, IČ: 45809712
Celková cena – dle smlouvy:  663 875
Termín dokončení – dle smlouvy:  30.6.2016
Skutečná celková cena:  
Skutečný termín dokončení:  
Zadávací dokumentace 
Oprava střechy na školícím a rekreačním středisku Trnávka
Evidenční číslo: 20150403
Předmět: Oprava střechy na školícím a rekreačním středisku Trnávka
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 03.04.2015 00:00
Termín podání: 16.04.2015 10:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam
Tel.:731 619 138, 565 355 138
Fax:565 324 645
Email:padam@nempe.cz
Seznam uchazečů:

Střechy Dvořák s.r.o., Zmišovice 17, 393 01 Červená Řečice, IČ: 26067030

Pavel Novák, Nový Rychnov 265, 394 04, IČ: 49001434

Vybraný uchazeč:  Střechy Dvořák s.r.o., Zmišovice 17, 393 01 Červená Řečice, IČ: 26067030
Celková cena – dle smlouvy:  299 530
Termín dokončení – dle smlouvy:  26.6.2015
Skutečná celková cena:  299 530
Skutečný termín dokončení:  15.5.2015
Zadávací dokumentace 
Dodávka terapeutického ortovoltážního ozařovacího systému pro radioterapii
Evidenční číslo: 20150401
Předmět: Dodávka terapeutického ortovoltážního ozařovacího systému pro radioterapii
Druh zakázky: nadlimitní veřejná zakázka
Způsob zadání: otevřené řízení zveřejněné podle zákona č.137/2006 Sb. o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů na nadlimitní veřejnou zakázku na dodávky.
Datum zveřejnění: 01.04.2015 00:00
Termín podání: 01.06.2015 09:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam
Tel.:731 619 138, 565 355 138
Fax:
Email:padam@nempe.cz
Seznam uchazečů:

AMEDIS, spol. s r.o., Bobkova 786, 787, 198 00 Praha 9

CANBERRA-PACKARD, s.r.o. Šultysova 772/37, 169 00 Praha, Břevnov

 Vybraný uchazeč:  AMEDIS, spol. s r.o., Bobkova 786, 787, 198 00 Praha 9
Celková cena – dle smlouvy:  8 990 300,00
Termín dokončení – dle smlouvy:  30.9.2015
Skutečná celková cena:   8 990 300,00
Skutečný termín dokončení:  24.9.2015
Zadávací dokumentace 
Dodávka IT technologie
Evidenční číslo: 20150319
Předmět: Dodávka IT technologie
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 19.03.2015 00:00
Termín podání: 30.03.2015 09:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam
Tel.:731 619 138, 565 355 138
Fax:565 324 645
Email:padam@nempe.cz
Seznam uchazečů: AG COM, a.s., Náměstí Míru 22, 503 03 Smiřice
AutoCont CZ a.s., Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava
GAPP System, s.r.o., Petržílkova 23, 158 00 Praha 5
Vybraný uchazeč: AutoCont CZ a.s., Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava
Celková cena – dle smlouvy: 1 162 512
Termín dokončení – dle smlouvy:  30.4.2015
Skutečná celková cena:  1 162 512
Skutečný termín dokončení:  23.4.2015
Zadávací dokumentace 
Malířské a natěračské práce pro Nemocnici Pelhřimov
Evidenční číslo: 20150310
Předmět: Malířské a natěračské práce pro Nemocnici Pelhřimov
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 10.03.2015 00:00
Termín podání: 23.03.2015 09:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam
Tel.:731 619 138, 565 355 138
Fax:565 324 645
Email:padam@nempe.cz
Seznam uchazečů: David Holoubek, Husova 526, 378 42 Nová Včelnice
CP Centrum povrchových úprav, Dobrovského 3804, 580 01 Havlíčkův Brod
Luděk Čapek, Svépravice 59, 393 01 Pelhřimov
Vybraný uchazeč: Luděk Čapek, Svépravice 59, 393 01 Pelhřimov
Celková cena – dle smlouvy: bílá barva profi – 22,30
bílá barva standard – 22,30
barva barevná – 26,60
barva antibakteriální – 50,20
hloubková penetrace – 5,90
nátěr soklu syntetickou barvou (základ latex + syntetický email) – 62,60
škrábání omítky – 5,80
izolování (skvrny po vodě, krvi) – 18,10
nátěr – truhlářské výrobky – okna – 133,10
nátěr – truhlářské výrobky – dveře, zárubně – 133,10
sádrování – 3,50
nátěr – kovové výrobky – 121,00
nástřik, nátěr radiátorů – 108,90
Termín dokončení – dle smlouvy: 10.04.2016
Skutečná celková cena:  
Skutečný termín dokončení:  
Zadávací dokumentace 
Dodávka ložního a pacientského prádla
Evidenční číslo: 20150224
Předmět: Dodávka ložního a pacientského prádla
Druh zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Způsob zadání: výzva k podání nabídek ve zjednodušeném řízení
Datum zveřejnění: 24.02.2015 00:00
Termín podání: 05.03.2015 10:00
Místo podání nabídek: sekretariát ředitele Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 393 38 Pelhřimov
Kontaktní osoba: Petr Adam
Tel.:731 619 138, 565 355 138
Fax:565 324 645
Email:padam@nempe.cz
Seznam uchazečů: Miroslav Jarkovský – Kurýr, Šárovcova 880, 503 46 Třebechovice pod Orebem
Galtop, Nad Obcí 748/2, 716 00 Ostrava Radvanice
Bumerang, s.r.o., Pod Kaplou 348, 588 32 Brtnice
Vybraný uchazeč: Miroslav Jarkovský – Kurýr, Šárovcova 880, 503 46 Třebechovice pod Orebem
Bumerang, s.r.o., Pod Kaplou 348, 588 32 Brtnice
Celková cena – dle smlouvy:

Miroslav Jarkovský – Kurýr – povlak na polštář bílý 70×90-46,59/ks, podložka se žlutým pruhem 170×145-76,84/ks, ručníky obyčejné 90×45-24,20/ks, utěrka 50×70-12,10/ks, pacientské košile dámské XXL-117,37/ks

Bumerang – prostěradlo bílé 260×145-106,48/ks, kapna bílá s kapsou 220×140-181,50/ks, pacientské košile pánské XXL-114,95/ks, pacientské košile otevřené XXL-110,11/ks

Termín dokončení – dle smlouvy:

Miroslav Jarkovský – Kurýr – 20.3.2016

Bumerang – 25.3.2016

Skutečná celková cena:  
Skutečný termín dokončení:  
Zadávací dokumentace